> Bea Gustavsson -

Bea Gustavsson

Dans, mys, musikal, musik och allmänt sjuka citat.

Pauserad

Kommentarer (1)

2010-04-12 @ 17:29:00

Det finns ett par dansskor som jag har velat ha i ca två år... Jag vet inte om de är så snygga som jag tror eftersom jag bara har sett de på bild, men ändå! Jag hittade de på en amerikansk sida, men där fanns den inte på lagret, och sen idag, helt random (och tack vare Elle) så hittar jag skorna på en svensk sida, där de dessutom är betydligt billigare! Jag är så glad att jag kan spricka!

Den nya Elle tidningen var otroligt fin och mysig och helt plötsligt vill jag resa till Riga...
Visste ni att tidningen tydligen kostar tre kronor mer om den är inplastad och om man får en present..?




Kommentarer

Postat av: Annie

söta :D

2010-04-12 @ 19:26:37
URL: http://theemperor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback