> Bea Gustavsson -

Bea Gustavsson

Dans, mys, musikal, musik och allmänt sjuka citat.

Bathwater

Kommentarer (1)

2010-01-08 @ 16:53:59

Lite trevligt från tjuvlyssnat xD



En pappa och hans son ~6 sitter på tunnelbanan. När de ska gå av sträcker pappan fram sin högra hand till sonen.

Pappan: Här håll mig i handen.
Sonen: Nej, andra handen.
Sonen tar pappans vänstra hand.
Sonen: Vet du varför jag vill hålla dig i andra handen pappa?
Pappan: Nej?
Sonen: För att du torkar snoppen med andra handen, därför.

En tjej ~20 sitter på bussen och ser ut att grubbla intensivt på något i flera minuter. Sedan tar hon upp sin mobil och ringer.
Tjejen: Visst var Balthazar en tecknad elefant?!

Kille 1: Ey, vad är klockan?
Kille 2: Klockan?! Det är lov, jag vet inte ens vilken dag det är!

Två pojkar ~10, sitter och tittar på stolsryggen framför.
Pojke 1: Det står nåt här.
Pojke 2: Vad då?
Pojke 1: Susuge….
Pojke 2 (något irriterad): Vad slarvigt de har skrivit!
Pojke 1 (lite impad): Ja, men de verkar kunna små bokstäver.
Pojke 2: "Su suger". Varför har de skrivit det?
Pojke 1: Det står något mer. KLIK, KIIK, eller nåt?
Pojke 2: Det kanske står KUK?
Pojke 1 (märkbart irriterad): Fast varför har de skrivit så slarvigt?!

En mobilförsäljare (kille) 20 börjar prata med en tjej 30.
Killen: Hej! Vilken mobiloperatör ringer du med?
Tjejen (stannar och tittar på killen en stund): Vilket svar ger inte upphov till några följdfrågor?
Killen: Ööh…
Tjejen går därifrån.

En tjej ~20 sitter och pratar i telefon. Samtalet verkar handla om hennes kompis flickvän.
Tjejen: Så hon vet inte om att du bara tänder på henne för att hon ser ut som en tolvåring?
Tystnad. Folk fnissar och sneglar roat på henne. Tjejen tittar sig omkring.
Tjejen: Du, folk tittar konstigt på mig… (tystare) Jag åker spårvagn.

En spelare (skriker): Men va fan domar'n ser du inte den? Den var ju solklar!
Domarn (skriker tillbaka): Jag har inte ögon i nacken! Jag är ingen… eh… fisk.

På en gata, Barcelona

Två killar ~ 20 har blivit stoppade av en kvinnlig biljettförsäljare ~ 20, som pratar engelska. Båda killarna är märkbart inte intresserade, men säljaren pratar på.
Kille 1 (trött): Men skit i den där jävla HORAN nu så går vi!
Tjejen: Vad fan kallade du mig?!
Pinsam tystnad.

En grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.
Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!
Alla skrattar.
Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.
Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.
Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?




Här är länken jag lovade dig Annie (och andra som är intresserade...) http://www.stepheniemeyer.com/pdf/twi_outtakes_emmett.pdf

Kommentarer

Postat av: Annie

Tack :)

2010-01-08 @ 19:24:17
URL: http://theemperor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback